Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Início
  • Current
  • Archives
  • Avaliadores ad hoc
    • Avaliadores 2017
    • Avaliadores 2018
    • Avaliadores 2019
    • Avaliadores 2020
    • Avaliadores 2021
    • Avaliadores 2022
    • Avaliadores 2023
    • Avaliadores 2024
  • Indexadores
  • Template
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Políticas Editoriais
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
Search
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 1 No. 2 (2009)

Vol. 1 No. 2 (2009)

DOI: https://doi.org/10.28998/2175-6600.2009v1n2
Published: 2010-10-21

Editorial

  • Editorial n. 2 (2009)

    Laura Cristina Vieira Pizzi
    • PDF (Português (Brasil))

Artigos

  • DA PESSOALIDADE PARA A FORMAÇÃO CIDADÃ DE ALUNOS: A EXPERIÊNCIA DE UM BLOG COMO ESPAÇO DEMOCRÁTICO

    Fernando Cavalcante Pimentel
    • PDF (Português (Brasil))
  • DIFERENTES LINGUAGENS NO CIBERESPAÇO: NOVAS POSSIBILIDADES DE MEDIAÇÃO DO ENSINO E DA APRENDIZAGEM

    Auda Valéria do Nascimento Ferreira
    • PDF (Português (Brasil))
  • CURRÍCULO (Rastros, Histórias, Blasfêmias, Dissoluções, Deslizamentos, Pistas)

    Jarbas Santos Vieira
    • PDF (Português (Brasil))
  • CONTRIBUIÇÃO DE VYGOTSKY E BAKHTIN NA LINGUAGEM:SENTIDOS E SIGNIFICADOS

    ISABELA ROSÁLIA LIMA DE ARAUJO, ADRIANA DA SILVA VIEIRA, MARIA AUXILIADORA DA SILVA CAVALCANTE
    • PDF (Português (Brasil))
  • AVALIAÇÃO INSTITUCIONAL: a experiência da auto-avaliação institucional na Universidade Federal de Alagoas - UFAL

    Maria Antonieta Albuquerque de Oliveira
    • PDF (Português (Brasil))
  • INTERATIVIDADE NA EDUCAÇÃO ONLINE

    Maria Luzia Rocha Silva
    • PDF (Português (Brasil))

Make a Submission

Make a Submission

Language

  • English
  • Español (España)
  • Français (Canada)
  • Italiano
  • Português (Brasil)

Keywords

deaf educationdocumentary methodinequalityuniversitysociology of educationgraduating teachersformationimages.foreign literatureobservationacupuncturevalidationmemorysavoirdesirefeminismabaufamecosophystricto sensu

Developed By

Open Journal Systems

indexadores

Open Journal Systems (OJS);

. Portal de Periódicos da Coordenação de Aperfeiçoamento de Pessoal de Nível Superior (CAPES);

. Sistema Regional de Información en Línea para Revistas Científicas de América Latina, el Caribe, España y Portugal (Latindex);

. Citas Latinoamericanas en Ciencias Sociales y Humanidades (CLASE);

. Diretório de Políticas Editoriais das Revistas Científicas Brasileiras (Diadorim);

. Directory of Open Access Journals (DOAJ);

. Indice de Revistas de Educación Superior e Investigación Educativa (IRESIE);

. European Reference Index for the Humanities (ERIH);

. Google Scholar;

. Clasificación Integrada de Revistas Científicas (CIRC);

. Periódicos de livre acesso (LivRe);

. Red Iberoamericana de Innovación y Conocimiento Cientifico (REDIB);

. Sumários de Revistas Brasileiras (Sumários.org);

. Journals for Free (J4F);

. Information Matrix for the Analysis of Journals (MIAR);

. Directory of Research Journals Indexing (DRJI);

. Elektronische Zeitschriftenbibliothek (EZB);

. Bielefeld Academic Search Engine (BASE);

. World Catalog (WorldCat);

. Finna | Satakunta University of Applied Sciences Library;

. CiteFactor;

. International Institute of Organized Research (I2OR).

Browse

Contato / Endereço

Debate em educação - ISSN: 2175-6600 | Prefixo DOI: 10.28998

Universidade Federal de Alagoas - Campus A. C. Simões 

Av. Lourival Melo Mota, S/N, Tabuleiro do Martins

CEP: 57072-970 - Maceió/AL/Brasil

Email: debatesemeducacao@cedu.ufal.br

Esta obra está licenciada sob uma licença Creative Commons Attribution 4.0 (CC BY-NC 4.0). 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.